سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لباس کار چیست و به چه منظور استفاده می شود

لباس کار همانطور که از نام آن پیداست به لباسی گفته می شود که هنگام کار از آن استفاده می شود. لباس کار متناسب با با محیط، شرایط، نوع فعالیت و البته سلیقه می تواند انتخاب شود. یکی از مهمترین کارهایی که این لباس می تواند انجام دهد حفظ جان افراد و کاهش آسیب دیدگی از خطرات احتمالی می باشد. البته ناگفته نماند که بسیاری از ارگان ها برای یکدست شدن پرسنل و شناسایی آنها از افراد متفرقه استفاده می کنند، به عبارتی ایجاد نظم و یکپارچگی در محیط کار از فواید استفاده از لباسکار به شمار می رود.
تا امروز پیشرفت بسیار زیادی را در صنعت نساجی و طراحی لباس مشاهده کرده ایم، این موضوع تاثیرات بسیار زیادی روی طراحی و دوخت لباس های کار داشته است که منجر به طرح های به روز و متنوع در رنگ ها و اندازه های مختلف بوده است. لباس کار افرادی که در مشاغل پرخطر کار می کنند قطعاً با افرادی که مشاغل عادی و شرکتی هستند تفاوت دارد. به عنوان مثال برای افرادی که در نیروگاه های آب یا برق و یا پتروشیمی کار می کنند باید از جنس های بسیار عالی و دوخت های بسیار خوب همانند پارچه با درصد پنبه بیشتر و یراق آلات (دکمه و زیپ و …) فلزی استفاده شود ولیکن برای شغل های عادی و لباس ها می توان از درصد کمتری پنبه و یراق آلات پلاستیکی استفاده کرد. در نظر داشته باشید که شغل هایی هم هستند که نیاز به لباس کار ندارند و تنها لازم است از جلیقه یا روپوش برای جلوگیری از آسیب استفاده نمایند. به عنوان مثال فردی که رنگ کار است به لباس کار نیاز ندارد، می تواند از لباسی استفاده کند که از ریختن رنگ به بدن وی جلوگیری نماید.
نکته بسیار مهم و حائز اهمیت آن است که لباس کار به دلیل اینکه فرد استفاده کننده مدت زمان زیادی از روز را باید از لباس استفاده کند، باید به مقدار زیادی راحت باشد و از طرفی نباید دست و پای کارمند را ببندد و مانع از کار کردن وی باشد. جناب آقای آردم با فعالیت در حوزه طراحی و تولید لباس کار از سال 77 تا به امروز یعنی 22 سال سابقه درخشان داشته اند و اطلاعات بسیار خوبی در این زمینه دارند. از این رو می دانند که در چه محیطی باید از چه جنس و طرحی استفاده شود تا جدا از راحتی سلامت کارمندان نیز حفظ شود. جنس پارچه لباس از دیگر عوامل مهم است چرا که به صورت مستقیم با پوست بدن افراد در ارتباط است و البته عوامل محیطی نیز روی آن تاثیر می گذارد، بنابراین می بایست از بهترین جنس ها استفاده شود.
لباس های کار طیف بسیار گسترده ای دارند و می توان گفت بیش از ده ها مدل پایه در رشته های مختلف کاری و در هر کدام از این رشته ها و فعالیت ها بیشتر از ده ها مدل و طرح لباس کار داریم.
لوازم ایمنی جانبی همانند لباس کار بسیار مهم است و می توانند سلامت و جان افراد را نجات دهند. به یاد داشته باشید در هر صنفی که هستید و هر نوع فعالیتی که دارید می بایست از لوازم ایمنی استفاده نمایید. کلاه ایمنی، عینک، دستکش و کفش از ضروری ترین مواردی است که برای جلوگیری از آسیب دیدگی استفاده می شود. هر کدام از این لوازم چندین مدل و طرح دارد که متناسب با حوزه فعالیت و شغل افراد قابل انتخاب است.
تولیدی ایمنی مهدی آردم با سابقه طولانی مدت می تواند تمامی لباس های کار در طرح ها و مدل های مختلف را تولید و در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

قابل ذکر است که تمامی برندها، شرکت ها و کارخانجاتی که با این تولیدی کار کرده اند، سال هاست که مشتری ما بوده و از کیفیت کارهای ما رضایت تمام و کمال را دارند.